top of page

Правила за доставка

Условия за доставка до Румъния вижте по-долу.


Доставка в България

Доставката е за сметка на клиента, както и всички други разходи, освен ако не е договорено друго в писмена форма.. Срокът за доставка на поръчаните с поръчката стоки, за които е получено плащане, до посочения от клиента адрес е от 24 часа до 5 работни дни след получаване на потвърждението на поръчката, като срокът може да бъде удължен в празнични и/или почивни дни с периода на неработни дни. Във всички случаи е възможно да има забавяне на посочения срок за доставка, за което потребителят се уведомява своевременно от furnite.bg.

Доставката на поръчаната стока се извършва по избрания от Потребителя начин и съгласно посочените срокове. furnite.bg си запазва правото да удължава посочените срокове с до 7 (седем) дни, без да уведомява предварително Потребителя, както и да удължава сроковете с повече от 7 (седем) дни с предварителното съгласие на Потребителя, заявил доставката.

При поръчка на покупка от онлайн магазина, в "Забележки" Потребителят има възможност да посочи удобен ден за доставка, като furnite.bg съобразява доставката с предпочитанията на Потребителя, за което своевременно уведомява Потребителя.

furnite.bg може да поиска допълнително потвърждение от Потребителя на поръчката, включително по телефон, факс, електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави исканата от furnite.bg информация, отказът да я предостави води до автоматично анулиране на поръчката със или без допълнително уведомление до Потребителя.

"Фурнит" ООД не е задължен да монтира и инсталира доставените стоки. Доставката на закупените от "Фурнит "ООД стоки се извършва на адрес: гр:

1. До вратата на апартамент или офис за сгради, въведени в експлоатация с удостоверение образец 16, с работещ асансьор, позволяващ вдигането на уредите.

2. Вратата на двора, в случай на къщи с двор, или вратата на къщата, в случай на къщи без двор, до която има проходим път;

3. Входът на жилищна сграда, когато същата не е въведена в експлоатация с удостоверение образец 16 и/или няма работещ асансьор, както и във всеки друг случай, който не попада в обхвата на горните условия.

4. Всички възможности за изпращане, предлагани от Ekont, например изпращане до офис на Ekont.

furnite.bg не носи отговорност за забавяне на доставката, дължащо се на обстоятелства извън контрола на furnite.bg, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката.

При доставката стоките трябва да бъдат внимателно прегледани от Потребителя и/или упълномощено от него лице. В случай на външни видими дефекти - евентуални повреди, удари и други повреди, установени при доставката, Потребителят следва да подпише протокол за повреда в присъствието на куриера, в който описва установените дефекти и незабавно уведомява furnite.bg на телефон 359 (0) 888 817 472 .

При приемане на доставката от страна на Потребителя без забележки, всички последващи рекламации за видими дефекти на получените стоки се считат за неоснователни и като такива не се удовлетворяват. В случай че при получаване на стоката не бъде съставен и подписан в присъствието на куриера протокол за щети и/или не бъде незабавно уведомен furnite.bg на телефон 359 (0) 888 817 472 , Потребителят губи правото си да приведе установените външни видими дефекти в съответствие с договора за продажба.

В случай на посочен неверен или сгрешен адрес, лице за контакт и/или телефон при подаване на поръчката, furnite.bg не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката в резултат на предоставената от Потребителя невярна информация.

При доставката на стоката Потребителят или посочено от него трето лице подписва придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на заявлението, но приема стоките при доставката им на посочения от Потребителя адрес за доставка.

В случай, че Потребителят не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, furnite.bg се освобождава от задължението си да достави поръчаните стоки и Потребителят губи възможността поръчаните стоки да му бъдат доставени.

Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Потребителя стока и това може да бъде установено чрез обикновен оглед на доставената стока, Потребителят има право да поиска доставената стока да бъде заменена със стока, съответстваща на направената от него заявка за покупка, в срок от 24 часа от уведомяването на furnite.bg за такова искане на телефон 359 (0) 888 817 472 или на имейл hello@furnite.bg.

furnite.bg си запазва правото да избере/смени подизпълнителя, извършващ доставката, без да е длъжен да информира предварително Потребителя, стига това да не се отразява на начина и срока на доставка.

furnite.bg извършва доставки чрез подизпълнител/и само на територията на България.

 

Румъния

Понастоящем в Румъния могат да се продават само продукти на Effeuno.

Политиката за доставка до Румъния съответства на гореспоменатите условия за доставка на територията на България.

Доставката до Румъния, както и всички други разходи, които могат да бъдат приложени, са за сметка на купувача, освен ако не е договорено друго в писмена форма. Доставката може да отнеме до 10 работни дни след изпращането.

Доставката чрез нашия партньор Еконт е възможна само за продукти от нашия магазин с тегло до 50 кг и не се предлага с наложен платеж, а само при предварително плащане с кредитна карта или друг метод за предварително плащане.

За продукти с тегло над 50 кг, моля, изпратете имейл на hello@furnite.bg 

bottom of page